24 Şubat 2008

Köy ile ilgili resimler.


Hacici-Hüseyin Atamtürk (Ali Baran tarafından gönderilmiştir.)

Köylülerimiz (Almanyadan Ali Baran tarafından gönderilmiştir.)

Ortada Ali Baran ve köylüler.



Bizim ev.

Orta pınardan görünüm.



Evin bahçesinde kahvaltı.

Yazlaktan mevkinden bir görünüm.

Yazlak mevkinde ki çeşme.

Bağ'ın girişi.

Evin bahçesinde bir görünüm.



Sülüğün gorudan (meşe ormanı) Haydar ATA.

Evin bahçesi.

Ahmet Öcel'in bahçesinde kahvaltı.

Eski mezer mevkiğinden köyün görünümü.

Orta pınardan bir görünüm.

Sarı kaya mevkiğinden bir görünüm.

Orta pınarda Çağdaş ve Barış ATA.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayın çağdaş ATA, Bu değerli katkılarınızdan ötürü teşekür ederim.. Çünkü sanıyorum Aktaş köyü ile ilgili ilk defa böyle fotoğraflarla bir hizmeti gerçekleştiriyorsun... Sizi Kutluyorum ve devamını bekliyorum... Saygılarımla..

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Aktaş köyünün fotoğraflarını yanınlıyorsun. Bundan ötürü teşekür ederim.Çünkü;Aktaş köyünü tanıtacak bu güne kadar böyle bir çalışma yapılmamıştı,bu güne kadar. İlk defa siz,bu çalışmanızla öncü oluyorsunuz. İnsanlara kendi çocukluğunun geçtiği ve çeşitli nedenlerle kopup geldiği köylerini ve memleketlerini yeniden hatırlatıyorsunuz. Aslında, yenidenden oraları yaşatıyorsunuz ne güzel bir iş yaptığınızın farkındasınızdır sanırım.. Bence güzel bir yoldasınız ve devamınıda bekliyorum..Ayrıca emek ve zahmet isteyen bir çalışma olduğunuda biliyorum.Çalışmalarınızıda yılmadan sürdüreceğinize inanıyor ve başarılar diliyorum. saygılar sunuyorum...

Adsız dedi ki...

Sevgili Aktasli Hemserilerim 24.subat Tarihli,ve 29,Marttarihli yaziyi yazan can sanirim Aktasli yani bizim koylu Isim veya Meil adresi olsaydu dahacok iyi olurdu.
Hamburgdan:
Herkese Selam ve Saygilar
Ali Baran:
ali-baran@web.de

Adsız dedi ki...

Sevgili Anneler!
 
Dünya da kutsal sayılacak değerlerin öncülüğünü taşır Anne olmak.
İçinde büyüttüğü sevgi tohumlarını, yer yüzüne serptikce
kötülüğü ve düşmanlığı yok edecek kadar,
güçlüdür, taşıdığı yüreği Annenin.
Değerli Anneler!
Kucaklarımızda yaşayan çocuklarımıza barışı, bağımsızlığı ve özgürlüğü
kardeşce yaşamayı öğretmeliyiz. Birlik ve beraberlik düşüncesi içimizden hiç eksilmesin.
Çirkin savaşların, İnsanı ezenlerin bittiği yerde, tertemiz gönüllerle buluşalım.
                     
Dünya Anneler
Gününüz kutlu olsun.

Almanya Alevi Kadınlar Birliği
Yönetim Kurulu Üyeleri.

Gonderen:
Almanyadan:
Ali Baran

Adsız dedi ki...

Değerli Dostum Ali;
Annelir günü için bırakmış olduğun mesajın için çok teşekür ediyorum.. Benim aklıma gelmedi,Mesajınla hatırlattın..Mesajın içten ve samimi dileklerinle çok güzel olmuş..Ağzına sağlık.Bende senin mesajına katılıyorum..Ayrıca bende bir mesaj bırakmak istiyorum..
Hani Ataol Bahremoğlu Şiirinde diyorya;"HERKESİ DOSTUN BİL KARDEŞİN BİL KIZIM,İNSAN SEVĞİNİN ÜRÜNÜDÜR NEFRETİN DEĞİL KIZIM. ZULMÜN DİMDİK ONURUNU,SEVGİNİN ÖNÜNDE EĞİL KIZIM" Evet anneler, nerede yaşıyor ve yaşatıyorsa ellerinden öpüyorum..Onlar kimin annesi ve kimi yetiştiriyorsa onlara saygı duyuyorum..Bütün annelerin emeğine ve yüreğine sağlık,onlardır bu dünyayı yaşanır kılan..Hani Selda'nın bir türküsü varya;"Analardır adam eder adamı, analara kıymayın efendiler" Ben annelerin ellerinden öpüyor anneler gününü kutluyorum..Bu dünyayı annelere bıraksak herhalde Şavaşlar olmazdı,sanırım..Çünkü erkek heğemonyası sürdüğü sürece bu kötü gidiş devam edecek gibi görünüyor.. En iyisi güzel anneleri bizleri yönetmesi için iktidar yapalım..Ne dersiniz..Savaşsız ve sömürüsüz bir dünyada,kan ve göz yaşlarının akmadığı güzel günler dileği ile anneler gününüzü kutluyorum..

Haydar ATA
Ankara/Türkiye

Adsız dedi ki...

COK GÜZEL BİR SİTE TESADÜFEN GÖRDÜM KÖYÜN RESİMLERİ ÇOĞALIRSA SEVİNİRRİM BEN SEFA DOĞAN BEKİR HOCANIN OĞLU ALİCİĞİN OGLU

Adsız dedi ki...

Değerli dost; Sefa Doğan.
Sitemizi ziyaret etmiş olman ve ayrıca beğenini bildirerek mendeni cesaretinden ötürü teşekür ediyor kutluyorum..
Bu sitenin kurulup geliştirilmesi için sende taktir edersinki; gerçekten çok emek harcıyoruz.. Bu çalışmayı sürdüreceğimizden emin olabilirsin.. 28 şubat 2008 de kurulan sitemiz,heniüz bir yıl olmadı.
Ancak; ziyaretçi sayımız:11.200 ü geçti. Bizim istediğimiz,bizim köylü ve hemşerilerimizin hem sitemizi ziyaret etmeleri ve ayrıca senin gibi düşüncelerini yorum veya ziyaretçi defterine yazmaları. Ayrıcada elinizde köyümüze ait fotoğraflar varsa bize ulaştırmalarını istiyoruz.. Kısaca sizlerinde katkılarını sunmanızı bekliyoruz.."Güzellik Emek İster" anlayışından yola çıkarak,güzellikleri dostlarla paylaşmak, yeniden tanış olmak birlikte olmak istiyoruz..
Görüşmek üzere, Dostca ve sevgiyle kal...
Haydar ATA

Adsız dedi ki...

merhabalar ben Görpeoğullarından kurt Bektaş'ın oğlu Zeynel Doğan,köyümüz adına yaptığınız bu site ve bilgilendirmeden dolayı teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.fotografların biraz daha kapsamlı genişletilmesini rica ederim.ellerinize sağlık...

Haydar ATA dedi ki...

Merhaba; değerli dost Zeynel. Öncelikle sitemizi ziyaret edip, değerli görüşlerini bizimle paylaştığın için teşekür ediyor. Sitemizin fotoğraflar bölümünde yayımlanan fotoğraflar kendimizin zaman zaman çektiği ve sizler gibi dostlar tarafından yayımlanması için gönderilen fotoğraflardan oluşmaktadır..
Güzel dostum eğer seninde elinde yayınlanmasını istediğin fotoğraf ve videolar varsa, bize ulaştırın, onlarıda memnuniyetle burada yayımlayalım.. Özellikle köyümüzün ve köylülerimizin olursa öok daha güzel olur..

Değerli dost; iletişim kuracağımız MSN. varsa yazarsan yazarsan memnun olurum..
Görüşmek dileği ile Sevgiyle kal. Dostca kal..

Adsız dedi ki...

Sevgilerimle