10 Mayıs 2008

"Kansere Gülümsemek"

Bu kitapta; Tedavisi çokta mümkün olmayan, çağımızın en yayğın ve çareside pek az bulunan kanser hastalığına yakalanmış bir insanın,bu hastalığa karşı vermiş olduğu direniş mücadelesini göreceksiniz.
Yazarın amacı bu hastılığın karşısında, okuyucuya yeni bir bakış açısı kazandırarak, belirtileri yorumlamaktardır. Bu kitap, "Yolun kenarında oturarak, gösterişli ve boş sözlerle zamanını geçirenler için değil, hedefi aydınlanma olan insanlar için yazılmıştır." Hayatınıza ve size ait olan tüm güzel şeyler siz değiştiğinizde onlarda değişirler. Burada Sibel Kalaycı'nın kanser illetine karşı insanüstü bir mücadele verdiğini göreceksiniz. gülümseyerek:)

Ben, Sibel Kalaycı'nın "Kansere Gülümsemek" kitabını okudum. Her insanında bu kitabı okumasını özellikle öneriyorum. Neden mi? Hasta olmadan hastalığa karşı mücadeleyi, aslında yaşama karşıda bir mücadele olarak düşünüyorum. "Ben bu kitaptan, yaşama dair direnci ve mücadele yöntemlerini öğrendim."faydalı bir kitap herkes oksun LÜTFEN.! Barış ATA

Yazar:Sibel Kalaycı
Kitabın Adı: Kansere Gülümsemek
Yayın evi: Bilğe karınca yayınları

Hiç yorum yok: