25 Mayıs 2008

Köyden Seçme Fotoğraflar





























5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Haydar Ve Cagdas gercekten harika bir is yapmissiniz bu resimleri ve vidolari gürünce insan kendini köyünde hissediyor Emegenize ve elinize saglik ne diyelim bu guzel ve özverili calismalarinizdan dolayi özellikle de Cagdas´i birkezdaha kutluyorum. Basarilarinin devamini diliyorum.

Hamburg´dan:

Ali Baran:

Selamlar

servetin dedi ki...

Merhaba herkese...Çağdaş öncelikli olarak seni kutluyor ve öpüyorum.Haydar abi seni de hem kültürümüze sahip çıkmandan dolayı hemde Çağdaş gibi bir evlat yetiştirmenden dolayı teşekkür ediyorum.Muhtarımızın evinde yapılan röpörtajalrınızı izledim ve bende bir an evvel istekli ve arzulu tüm Aktaşlı dostlarımızla bir araya gelerek faaliyetlerde bulunmak istiyorum.SERVET SALMAN(Rafet Salmanın oğlu)

servetin dedi ki...

Aktaş köyü gençlik kolları örgütlenmesi sağlayalım istiyorum.Eğer bunu başarabilirsek hem birey olarak sosyal gelişimimiz söz konusu olur hemde kaynaşarak kültürümüzden kopmamış oluruz.Biz gençlerin bir araya gelerek önder faaliyetlerde bulunmamız büyüklerimizede umarım örnek teşkil eder.Siteden haberdar eden Ali BARAN a teşekkürler.Tüm emekçilere saygılar..

servetin dedi ki...

Ulaşmak ve proje faaliyete geçirmek isteyen herkesin desteğe ihtiyaç duyduğunda beni 05552556822 numaralı telefondan aramasını rica ediyorum.Ve
Aktaş için birşeyler yapmaya sabırsızlanıyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba;Servet'ciğim.
Öncelikle,sitemize ulaşıp ve bırmış olduğun o güzel yorumun mesajın için çok teşekür ediyorum..
Değerli Servet'ciğim,Sitemizin kurulması ve yayına geçirilmesiyle inanıyorum ki: İnternet üzerinden bir çok dostumuzun bir araya gelmesine ve hatta birbirini unutmuş dostluklarında yeniden yeşermesine aracılık edecektir.. Hatta,bunu başarmışda gözüküyor. Sitemiz sayesinde,Almanyadan Ali bey dahil Birçok dostla letişim kurma fırsatı bulduk.Bundan sonra Yeni dostluklarımızın kurulmasınada vesile olacağına inanıyorum.
Güzel dostum, bu site bir eksikliği ortadan kaldırmış olup; umarım ihtiyacımızı karşılayabilecek bir düzeye hep birlikte getirebileceğiz.. Tabii ki;Sevğili Oğlum Çağdaş ve Senin gibi gençlere burada önemli görevler düşmektedir. Bende,senin önerilerine katılıyorum ve seninle aynı fikirdeyim.. Kesinlikle kendi kültürümüze katkı sunmak hepimizin görevi olmalı ve üzerimize düşen bir sorumluluk olursa bunu severek yerine getirmeliyiz.. Dostlarımızın,bir sıkıntıya düştüğünde ve bizim desteğimize ihtiyacı olduğunda bunu en azemi şekilde yerine getirmeliyiz..
Ancak;şunuda belirtmek istiyorum.. Ben bu güne kadar böyle yapmaya çalıştım.. Benim yapabileceğim ne varsa, yardımlarımı esirgemedim.
İsteğim, artık bunu örgütlü bir hale dönüştürebilmek.. Kim ne katkı sunabilecekse onu bir havuzda toplayalım ve Örgütlü bir güce çevirelim.. Senin mesajından da bu yönde bir talebiyin olduğunu gördüm ve emin ol bundan memnuniyet duydum..
Servet'ciğim,bütün gençliğe ulaşbilirsek yapacaklarımızı tabana yayabilir ve gençleri biraraya getirebiliriz.. Bizim gençlere her zaman ihtiyacımız var bunun bilincindeyiz..
Servet'ciğim,sen gençlere ulaşabilirsen çok iyi olur. Hatta; onları bizim sitde toplayabilirsen iyi olacak. Sitenin Toplu Sohbet odasında aynı anda onlarca kişi sohbet edip tartışabilir.. Bunu başarabilirsek,ileride fikir birliği sağlayıp yüzyüze bir toplantı düzenleyerek gerekli çalışmalara başlarız..
Bana ulaşmak isteyenlere de ulaştırabilirsin..05058469227, Çağdaş'ınki;05058469247 dir..

Şemen ablama ve Rafet abiye selam larımı ilet lütfen..
Kendine iyi bak ..Görüşmek üzere Hoşcakal...