29 Haziran 2008

Kim Haklı.?

KİM HAKLI

Anne Baba / Çocuklar


Arkadaşları ile dolaşmaya vakti var ama....

Bıraksınlar kendi hayatımı yaşayayım.


Gerçekten zeki, ama kendini derslere vermiyor.

Ders, ders, ders. Başka konu yok.

Bu arkadaşları nereden buluyor, bilemiyorum.!

Arkadaşlarımın hiçbirinden hoşlanmıyorum.

Ne düşündüğünü ve ne hissettiğini bana anlatsaydı....

Beni dinlemiyor ve anlamıyorlar..

Kendisine çocuk muamelesi yaptığımı söylüyor.?
Ancak; kendiside bir yetişkin gibi davranmıyor.

Bana çocukmuşum gibi davranmaktan vazgeçsinler.

Neden bizim tecrübelerimizden
faydalanmıyor.=


Bana güvenmiyorlar.?

Bütün yaptığı benimle kavga etmek. Bu beni delirtiyor.!

Benim Annem ve Babam her şeye burunlarını sokarlar.
Ne yaptığımı,saat kaçta eve geleceğimi bilmek isterler.
Bu durum beni çıldırtıyor..

Bakıyorum arkadaşımın oğluna, pırlanta gibi çocuk.

Beni hep başkalarıyla kıyaslıyorlar; ama ben onlardan farklıyım.

Hayatını yaşamak istiyor; fakat başı derde girincede hemen bana
gelerek , problemi çözmemi istiyor.

Her zaman bana, yaptığım yanlışları söylüyorlar. Yaptığım,
onca iyi işi neden görmüyorlar.?



Sizce kim haklı.?




Kaynak; sınav dergisi

Hiç yorum yok: