15 Mart 2009

Güneşi Gördüm Filmi vizyonda.

Güneşi Gördüm Filmi vizyonda.

Yazar PSAKD Kadıköy
14 03 2009


Güneşi Gördüm Filmi vizyonda.

Herkesin merakla beklediği film şimdi vizyonda... Aralarında Mahsun Kırmızıgül,Hande Subaşı, Demet Evgar, Şerif Sezer,Yıldız Kültür,Emre Kınay,Murat Ünalmış,Altan Erkekli gibi oyuncuların yer aldığı film vizyona girer girmez adından söz ettirmeye başladı. Filmin izlenme rekorları kıracağına inanıyoruz.

Eğer Son zamanlar da yapacak bir Aktiviteniz yoksa gidilip izlenmesi gereken Filmlerin başında Güneşi gördüm gelmeli, Çünkü “Her türlü ayrımcılığa ve ötekileştirmeye karşı duran, savaşın, kavganın, kendine benzemeyeni hor görmenin sorunun ta kendisi olduğunu söyleyen bu filmde ayrıca, İstanbul’un acımasızlığı, eşcinsellikle hesaplaşma, insan kaçakçılığı, demokrasi gibi konularda yaşanan çatışmalara da yer veriliyor.

Güneşi Gördüm

İlk filmi ''Beyaz Melek'' ile izlenme rekorları kıran Mahsun Kırmızıgül'ün ikinci kez kamera arkasına geçtiği ''Güneşi Gördüm'' sinemalarda. Davut Altun, ailesini de yanına alıp kaçak yollardan da olsa Norveç’e gitmeyi istemektedir. Haydar Altun ise, kendisi ve ailesi için göç yolu olarak İstanbul’u seçmiştir.

“Güneşi Gördüm”, topraklarından kopmak zorunda kalmış, bilinmezlere yelken açan, yollarını kaybetmiş ve çaresizce bir çıkış kapısı arayan insanların hikayesini anlatıyor. Geleceğin bilinmezliği içinde kaybolmuş çocukları ve onların göç hikayesini…

Ayrıca Filmde son yirmi beş yıla dair, bugüne kadar cesaretle söylenmekte zorlanılan sözler yer alıyor ve yüksek sesle tartışılamayan konular işleniyor.

İnsana dair her şeyi samimiyetle içinde barındıran film, 'Çocuklara ve umuda' adanıyor.

Türü: Dram
Süresi ve Yapım Yılı: 120 dakika - 2009
Yönetmeni: Mahsun Kırmızıgül
Oyuncular: Mahsun Kırmızıgül, Demet Evgar, Hande Subaşı, Yıldız Kültür, Altan Erkekli, Emre Kınay
Senaryo: Mahsun Kırmızıgül
Müzik: Yildiray Gürgen, Mahsun Kırmızıgül
Görüntü Yönetmeni: Soykut Turan

PSAKD Kadıköy haber servisi

http://www.pirsultankadikoy.org

Hiç yorum yok: