14 Ağustos 2011

"Seninki Kaç Santim"

"Seninki Kaç Santim"

EvcioğluHaber- Greenpeace, "Seninki Kaç Santim" adıyla biyolojik yaşamın korunması ve yavru balıkların avlanılmaması için kampanya başlattı..



‘Seninki kaç santim?’ kampanyası 11 Kasım 2010’da duyuruldu. Küçük balık yoksa büyük balık da yok, diyen Greenpeace; Trıllerle denizin dibini kazıyarak ne var ne yok hepsini avlayanlara karşı Bakanlığı göreve çağıran ve halkın bilinçlenmesine, böylece ekolojik hayatın devamın sağlanması için duyarlılığın artmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor.

"SENİNKİ KAÇ SANTİM"

Kampanya duyuruldu
Halkın, hem ilgili Bakanlığa baskı yapmasını ve dolayısı ile yavru balıkların avlanmasına karşı mücadele hattını geliştirmeyi ve halka normal buyutlarından küçük ( yavru balıkları) satın almamayı da hatırlatmak..
Daha çok Tarım Bakanlığını balık avında göreve çağırarak, normal av ölçülerinden küçük balıkların avlanmasına ciddi yaptırımların getirilmesini önermektedir..



“Seninki Kaç Santim?” kampanyası için son gün 21 Haziran Salı. Yavru balıklar için kader günü. Tarım Bakanlığı'nın, Danışma Kurulu toplantısında yasal avlanma boylarını değiştirmesini sağlamak için lütfen videoyu her fırsatta paylaş.



14.08.2011ı-Pazar- EvcioğluHaber

Hiç yorum yok: