1 Temmuz 2008

Neyi Ne Zaman Öğrendim

Yaş-5: Anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının, beni ne kadar korkuttuğunu öğrendim.

Yaş-7: Meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini öğrendim.

Yaş-12: Bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun, bir süre ondan yoksun kalmak olduğunu öğrendim.

Yaş-13: Annemle babamın el ele tutuşmalarının ve öpüşmelerinin beni daima mutlu ettiğini öğrendim.

Yaş-15: Bazen hayvanların kalbimi insanlardan daha fazla ısıttığını ögrendim.

Yaş-18: İlk gençlik yıllarımın keder, şaşkınlık,ızdırap ve Aşktan ibaret olduğunu öğrendim.

Yaş-24: Aşkın kalbimi kırabileceğini ama buna değer olduğunu öğrendim.

Yaş-33: Bir arkadaşı kaybetmenin en kestirme yolunun ona ödünç para vermek olduğunu öğrendim.

Yaş-36: Önemli olanın başkalarının benim için ne düşündükleri DEğil, benim kendim hakkında ne düşündüğüm olduğunu öğrendim.

Yaş-38: Eşimin beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında küçüğünü almasından anlayabileceğini öğrendim.

Yaş-41: Bir insanın kendine olan güveninin, başarısını büyük oranda belirlediğini öğrendim.

Yaş-44: Annemin beni görmekten her seferinde sonsuz mutluluk duyduğunu öğrendim.

Yaş-46: Yalnızca minik bir kart göndererek bile birinin gönlünü aydınlatabileceğimi öğrendim.

yaş-49:Herhangi bir işi yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda, o işin yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim.

Yaş-50: Sevgi, evde üretilmemişse, başka yerde üretmenin zor olduğunu öğrendim.

Yaş-53:İnsanların bana, izin verdiğim biçimde davrandıklarını öğrendim.

Yaş-55: Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam gerektiğini öğrendim.

Yaş-64: Mutluluğun parfüm gibi olduğunu, kendime bulaştırmadan başkalarına veremeyeceğimi öğrendim.

Yaş-70: İyi kalpli sevecen olmanın, mükemmel olmaktan daha iyi olduğunu öğrendim.

Yaş-82: Sancılar içinde kıvransam bile başkalarına başağrısı olmamam gerektiğini öğrendim.

Yaş-90: Kiminle evleneceğin kararının hayatta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim.

Yaş-95: Öğrenmem gereken daha pek çok şey olduğunu öğrendim.


Yazan: Barış ATA

CELAL ERDEM\İZMİR-1999

Hiç yorum yok: