5 Ağustos 2008

Vur Beni, Ama Unutma



Resim: karakalemdeniz


VUR BENİ, AMA UNUTMA.

Vur beni;
Beni, vur İçim yanıyor..
Yüreğimde kurşun yarası,
Açacaksa, karafiller kırmızı,
Sen; vur beni.!
Kalbimde saklı,
Kan akar, hançer yarası..
Serpilecekse, kankırmızı gelincikler,
Sen, vur beni;
Yalçın kayalıklara,
Sırdır her yanı geçilmez.
Sarp dağlara, vur beni.
Kim bilir ?
Kaç yiğide, mekan oldu;
Yurt oldu.
Kim bilir.?
Kaç aşığa kol, kanat gerdi,
Ana, baba oldu; yâr oldu.!
Unutuldu, genç kızlar, güzel gelinler..
Geçen gün, hatta dün,
Yücelerinde çınlarken sesin.
Bir uğultu oldu,
Sır oldu..
Yaşanmamış; silik izlerin ..!
Vur beni.!
Çöllere vur.
Kızgın kumlarında yanayım.
Yandır susuzluğunla ;
Kavur yüreğimi.
Ama, yıkma beni.
Kahrediyor, gidişinle unutma!
Kurtlar, kuşlar yesin;
Sensiz bedenimi.!
Yok etme..!
Dayanamam acına
Öldürür beni..
Gönül köşkünde yerim,
Adım seninle söylensin.
Sevdâ Türkülerinde..
Vur beni,
Vur beni,
öldür ama!
Rezil rüsva eyleme.
Hatıralarında, sevgimizi,
Beni;
Ve seni, kendini.
Unutma.!
Kurbanın olayım,
Lütfen unutma..!


Haydar ATA
10.07.2002 Perşembe Saat 03:50


Hiç yorum yok: