5 Ağustos 2008

Yaşarken, Ölümüm Senin İçin

Yaşarken, Ölümüm Senin İçin
Resim: karakalemdeniz

Yaşarken, Ölümüm Senin İçin!

Gençtik,İkimizde ürkek,
Sevdamız, sevgisiz kalplere inat.
Ceylan gözlerinde umut..
Mahmur bakışlarında saklı..
Salınıp yürürken,ellerin elimde.
Yollar ıslanır,yağmurlar yağar,
Ben ıslanırdım,
Sen sarılırdın...

Göz yaşların, dökülürken yanağıma..
Bundan öte yol yoktu. Bilirsin..!
Neredesin, hangi diyarlarda,
Gülümdün..!
Kan kırmızı gelincik..!
Dökülmüş yaprakların,
Kurumuş dalın..
Yok, yeniden yeşerecek umudum.
Çorak topraklarında senin.!

Bilmem ki;
Aşk ağlamak mı.?
Acı çekmek ömürboyu..
Hiç, gülemeden hayata..
Ölmek mi, onu da bilmem..!

Seni sevmek, özgürlüktü..
Yunus misali, okyanuslarda.
Kavuşamamaktı, Kerem misali..
Yaşarken, ölmek gibi uykumda…
Seni sevmek hasret, hep ayrılık oldu...

Sensiz yaşamayı öğrendim..
Zaman geldi güldüm..!
Bazen eğlendim belki..!
Sıcak bir çay tadında soğuk gecenin,
Buğulandın gözümde için, için..!
Rakı bardağında,acı ve kekremsi,
Ruhumu titreten, sarhoşluğun..!
Sarhoş akşamların enginliğinde,
Yaşıyorum, yaşamaksa seni..!

Artık, umutsuz akşamcılar, arkadaşım.
Gülmez, hiç birinin yüzü..
Kederli sohbetlerin ardından,
Sen.!
Kısrak başı tay, gözümde..
Kimseye anlatamam sözümle.
Neler yaşadım..
Daha neler yaşayacağım,bilmem..!
Ya, beni öldürecek aşkın..
Yada, yorgun kalbim,
Duracak bir gün sensiz..!

Yağmurlar yağdı, akşamdan,
Yalnız ıslandım,üşüdüm..
Bir sıcak ten aradım,
Boynuma sarılan.
Ne sen geldin yanıma,
Kalan hatırandan başka..
Ne de hayalin geldi gözüme..

Sardım paltomu boynuma,
Sarhoş akşamın yalnızlığında..
Bir tek gülen, garsondu yüzüme.
Boşalan bardağımı doldururken..
Ama senin gibi değil..
Herkes suskundu kendine,
Gülsede yüzüme..!

Eski aşklar kalmadı artık,
Deselerde bilmeden..!
Ben varım, farkımda olmadan,
Değiller işte, ben buradayım..!

Dolu kadehim, sen içmesende,
Olmasanda, yanımda sarhoş.
Seni,yudumlar seni, içerim.
İçerim sarhoş olana dek..

Başımı koyacak bir omuz,
Kimsem, yok yanımda.
Bilesin ki; bir gün,
Ya düştüm,
Yada, düşecek boşluğa..
Mecalim kalmadı yürüyecek..
Omzuna dayanmak ister,
Son deminde ömrümün..

Yokluğun, yeter ölümüme..
Yaşamadım, senin için..
Bir gün, gelirmisin ? bilmem,..!
Görmek istersen, son günümde..
Ölümüm, gelişinle olacak…!


Haydar ATA
10.06.2008 Saat: 23:00


Hiç yorum yok: