7 Eylül 2010

HORMONLU DEĞİL "AKDAĞMADENİ ÖZEL KABAĞI "


HORMONLU DEĞİL "AKDAĞMADENİ ÖZEL KABAĞI"

"Kazakistan kökenli"


EvcioğluHaber- Değerli ziyaretçiler; Sizlerle yine ilğinç bir bilğiyi paylaşmak istiyoruz.. Aşağıda fotoğrafları verilen ve ilginç bir görünümde olan şey, kendi bahçemde yetiştirdiğim bir kabaktır ve sizlerinde tanımasını istiyorum....
Bu ilgin ve oldukça da şirin görünümlü
kabak, kendi adıma şimdiye kadar hiç görmediğim, muhtemelende sizlerinde görmediniz.. Belki; inanmayacaksınız..! Böyle bir kabak olmaz diye... Haklısınız..! Bende bunu kendim yetiştirmemiş olsaydım; sade fotoğraftan gördüğümde, olmaz kesinlikle hormonlu olabilir derdim... Ama, bu kabağın tohumlarını bana veren Akdağmaden'li dostuma çok teşekürler ediyorum, böyle bir kabağında var olduğunu bana tanıttığı için,...
İç Anadolu'nun şirin bir ilçesinde yetişen, bu yenilebilen bal kabağın, Kazakistan'dan geldiğini ve sadece kendi ilçelerinde yetiştiğini bana seyleyen dostum, farkında olmadan öyle bir iyilik yaptı ki: bu güzel görünümlü bitkinin gelişmesine ve bölgelere yayılmasına ve sizlerinde tanımasına yardımcı oldu...
O güzel insana sizin şahsınızda çok teşekürler ediyorum...


Bu fotoğraflar: Olympus fotoğraf makinasıyla çekildi..
Fotoğraf; EvcioğluHaber
11.09.2010







Değerli sitemiz izleyicileri; aşağıda verilen Akdağmadeni/ Yozgat kabağının fotoğrafları, henüz kabakların bahçeden koparılmadan önce ve cep telefonu ile çekilmiş fotoğraflardır..
























Haber / fotoğraf: Evcioğlu
07.09.2010

Hiç yorum yok: