İş hayatınızın birçok noktasında kafanızdan mutlak geçmiş bir düşüncedir: "Bütün gün ufak tefek işler peşinde koşmaktan iş yapabildiğim tek zaman dilimi ya çok erken saatler ya da çok geç olanlar". Yapılan bir araştırmaya göre 400 üst düzey yöneticinin 380'i vakitlerini gereksiz yere harcayan 3 büyük suçlu olarak şunlar belirlenmiş: 1. Gereksiz toplantılar (Sonunda İsviçre'de bu konuya bir son vermek amacıyla, AntiPowerPoint Party adında bir parti kurulmuş. Detay için tıklayınız. ) 1. Ben bu iş için doğru kişi miyim? Eğer bu sorulardan birinin bile yanıtı "Hayır"sa işi yapmayın. Doğru kişiye paslayın, başka bir zamana erteleyin veya birisi yeterli datayı toplayana kadar bekleyin. Patronunuz bile sizden bir iş istese bu testi uygulayıp sonucuna göre hareket etmek şirketiniz için daha faydalıdır, bu sayede zamanınızı gereksiz yere harcamanızın önüne geçilmiş olur. Peter Bregman – CEO of Bregman Partners www.inveon.com.tr/EvcioğluHaber- |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder