13 Ocak 2011

KIVIRCİK ALİ; GÜL TÜKENDİ BEN TÜKENDİM (VİDEO)

KIVIRCİK ALİ; GÜL TÜKENDİ BEN TÜKENDİM (VİDEO)

EvcioğluHaber- (Kıvırcık Ali)
Ali Özütemiz'in için cenazesi hastaneden alınarak Avcılar Er Mahmut Dede Cemevi'ne getirildi.. Cemevinde yapılan cenaze törenine Sanatçılar, Alevi kesimin ve sevenlerininin yoğun ilgi gösterdiği, katılımın oldukça büyük olduğu cenaze töreni düzenlendi.. Törenin ardından toprağa verildi...
Yakınlarına ve dost ve sevenlerine baş sağlığı diliyoruz.. Kesinlikle yerinin doldurulmasının imkansız olduğuna inanıyoruz..
Sevgili dostlar; sizlerle Kıvırcık Ali'nin 'GÜL TÜKENDİ BEN TÜKENDİM' MÜZİĞİNİ (VİDEOSUNU) PAYLAŞMAK İSTİYORUZ..



GÜL TÜKENDİ BEN TÜKENDİM- MÜZİK VİDEO

ALİ'Yİ SAYGIYLA ANIYORUZ..
RUHUN ŞADOLSUN....


EvcioğluHaber-13.01.2011- Perşembe

Hiç yorum yok: