16 Şubat 2013

TÜRKÜ; YARE SÖYLEYİN



           "YARE SÖYLEYİN"               
  
HaberEvci; Değerli Türkü dostları, bu gün sizlere, herkesin gönlünde hiç eskimeyen "YAR" duygusunu en güzel şekilde ifade eden ve Türküler de vucut  bulduran değerli halk ozanı Şekip ŞAHADOĞRU'nun sözlerini ve müziğini yaptığı ; "Bad-ı sabahta benden yare haberi" yare söyleyin; Türküsünün sözlerini birlikte söyleyerek paylaşalım sitedik.
Aynı zamanda Çorumlu da olan değerli ozanımızı da anmış oluruz. 
Değerli Türkücü; Canan Başkaya'nın o güzel sesiyle okuduğu bu Türküyü bir kez de sizlerin dinlemesini önererek paylaşalım.. Güzellikler paylaşıldıkça çoğalır şiarıyla güzel günler dileklerimizi bildiriyoruz... "Güzel İnsanlara.. "
  





TÜRKÜNÜN SÖZLERİ

Bad-ı sabahta benden yare haberi
Vahdet'ine daldı diye söyleyin (Söyleyin)
Hatırlayıp da yâr beni sorarsa (Oy oy sorarsa)
(Sorarsa sorarsa, o yâr sorarsa sorarsa)
Can cananda kaldı diye söyleyin (Söyleyin)
Can cananda kaldı diye söyleyin (Yare söyleyin)

Bazan rüzgar oldum estim savruldum
Yanar dağın da lavunda yavruldum (Yavruldum oy oy)
Senelerdir ateşiyle kavruldum
(Kavruldum kavruldum kavruldum)
Çiçekleri de soldu diye söyleyin (Söyleyin söyleyin söyleyin)

Hak diye bağlanıp da ikrar verende
Ahu zar-I maşkte dostu yarende (Yarende oy oy)
Şekip can gözüyle canan görende (Oy görende of)
O günlerde öldü diye söyleyin (Canan görende görende)
O günlerde öldü diye söyleyin söyleyin (Yare söyleyin)


Söz-Müzik; Şekip Şahadoğru

16 Şubat 2013



   HaberEvci  

Hiç yorum yok: