29 Ocak 2011

Ankara'da 'Evkur' Mağazaları

Ankara'da 'Evkur' Mağazaları..

EvcioğluHaber-
Ankara'da Evkur Mağazaları varmı? Evkur'da her türlü elektronikten, ev eşyalarına uygun fiyatlar olduğunu Tv. reklamlarında görmüştüm..
Bilgisayar alımıyla ilgili Ankara'da gidip görebileceğim Evkur mağazası varmı diye yağtığım uzun araştıma sonucunda olmadığını gördüm..

Ancak bir çok internet sitesinde yanıltıcı, dolayısı ile yanlış bir çok bilgiye ulaştım. Ancak; benim işimi görecek veya enazından beni yanıltmadan doğru bilgi verecek bir bilgiye ulaşmam zor oldu..
Bu nedenle de, bu haberi sizlerle paylaşmak istedim..
Ankara da henüz, bir Evkur magazası bulunmamaktadır..
Yok..!
Güvenilir ve doğru kaynaktan bilgilenmenize yardımcı olmak amacından başka bir amaç olmayan haber sitemizden, yanıltmadan bilgiye ulaşacak kaynaklar bulmanız mümkündür..

Güzel günler, mutlu gelecek ancak; doğruluk ve güvenle kurulabilir..



EVKUR


EvcioğluHaber-29.01.2011-Cuma

Hiç yorum yok: