22 Mayıs 2012

NAZIM HİKMET KÜLTÜR MERKEZİ AÇILDI


NAZIM HİKMET KÜLTÜR MERKEZİ AÇILDI
EvcioğluHaber- Nazım Hikmet'inde adına bir Kültür Merkezi var artık. Yenimahalle Belediyesinin bir armağanı olan kültür merkinin bir önemli yanı da dünyaca ünlü ve yazdığı kitapları,şiirleri ve edebi eserleri onlarca dile çevrilmiş büyük insan Nazım Hikmet Ran adına düzenlenmiş olmasıdır.
Bizlerde Ankara Yenimahalle Belediye Başkanına teşekür ediyor minnetlerimizi belirtiyoruz. Böylesine önemli bir kişilik adına bir Kültür Merkezi açmış olması taktire layik bir tutumdur.
Değerli sanatçı Kuzeyin Oğlu Volkan Konak'ta bir konser verdi..Volkan KONAK Nazım Hikmet için; "13 yıl bu ülke de hapis yatmış. Ne demek bu? 13 yıl, dile kolay.. Bir kadına dokunmadan, yani; sevgilisinin elini eline almadan... Peki! ne yapmış, suçu ne imiş? Tavuk bile kesmemiş bu adam.. O ülkemizin değeri değildir, KIYMETİDİR, KIYMETİ.." "Burada birde park açılışı yapılmış.. Neşet ERTAŞ PARKI.. Neşet ERTAŞ' ta benim için bir kıymettir. sadece bir değer değil.. Bu hizmetlerinden ötüri Yeni Mahalle belediye başkanı Fethi beyi şahsınızda kutluyorum" dedi.
İzleyen halka dönerek, "Ben sizin kim BAKMAM. teninizin rengi siyahtır, beyazdır.. Beni hiç ilgilendirmez.. Ben sizin sadece gözlerinize bakarım.. Hepinizi en içden duygularımla gucaklarım.. Benim kardeşlerimsiniz, canımın içisünüz.. Başınızın kapalı veyahut açık olması hiç önemli değil.. Çünkü; hepimizin çamaşırları aynı güneşte kuruyor.. Ben hepinizi olduğunuz gibi seviyorum.." deyip özetledikten sonra, birbirinden güzel türkü ve şarkılarıyla konserine devam etti..

Aynı gün birde park açılış yapıldı.

NEŞET ERTAŞ PARKI

Yine ülkemizin yetiştirdiği bozlak ustası ve ozan Neşet ERTAŞ adına birde park hizmete sunuldu. Yenimahalle Belediyesi kültürümüze katkıda bulunan ozan ve şairleri unutmayarak örnek bir davranış sergilemiştir.
Kutluyoruz..

EvcioğluHaber
20.Mayıs 2012

Hiç yorum yok: