1 Nisan 2009

Son Balo "Sarı Zeybek"

Son Balo "Sarı Zeybek"



Atatürk ile ilgili bu videoyu "Son Balo, Sarı Zeybek" filmini bana ulaştıran değerli arkadaşım Sn: Mesut Özçelik arkadaşıma teşekürlerimi bildirmek isterim.
O kadar duygusal ve bir o kadar samimi olan bu videoyu siz değerli sitemiz ziyaretçileri ile paylaşmak istedim.
Değerli Devlet büyüğümüze ait insani yanı büyük olan anlatımın paylaşımının değerlerimize değer katacağına inandığımdan dolayı paylaşarak büyümesine inanarak yayınlamamızın gerekliliğinin zorunlu olduğuna inanarak sizlere ulaştırmak istedim..
Bu videoyu hazırlayanlara ve emeği geçen herkesin emeğine sağlık diyor, ayrıca çok teşekürler ediyorum. Bu kültür hizmetlerinden dolayı minnettarlığımı bildirmek istiyorum.. Onlar her zaman var olsunlar, eksik olmasınlar...
Ben izlediğimde çok duyğulandığımı ayrıca bilmenizi istiyorum..
Sevgiyle kalın
Haydar ATA
01.04.2009

Hiç yorum yok: