20 Aralık 2009

BAŞIMDA SEVDAN











BAŞIMDA SEVDAN

Ne yağmurlar yağdı,
Sel oldu ağıtların.
Islandım.!
Ne karlar yağdı, sulu sepkin,
Topraklarıma benim.!

Hasret yangın yeridir...
Bir bilsen.!
Bir bilsenki.!
Yüreğimde sılam, ateş kor..!
Başımda sevdan, tüter dumanı..
Suya hasret, topraklarıma.
Çöl sıcakları olup; yakar kavurur..!

Yitirmiş, gökyüzü maviliğin.
Zifri karanlıktır, günlerim.
Sen, yoksun;
Sen yoksun diyedir..
Yanımda, yatağımda,
Hasta döşeğimin, başucunda;
Ağlayan, sen değildin?

Ağrılarım, ta uzaktan;
Nerden bileceksin ki?

Buram, buram kokun,
Göz yaşımla karışır,
Susuzluğuma benim.
Ağlayamam, ardından,
Hıçkırık olur,
keser nefesimi .
Yürekte sızım, ciğerimde ölüm acısı.!
Kanayan yaramsın.!

Bir bilsen, birbilsen ki!
Ne zordur, bu hasret.
Ölüm gibi; sessiz!
Sıtma gibi, çaresiz.!

Geri dönülmez, bir yoldur .!
Sevdan başıma, taç.
Kuş tüyü hafifliğinde, ferah,
Bir volkandır püsküren, yüreğimde .
Ölümüne, ölümüne Sensiz..!

Haydar ATA
06.07.2003- Pazartesi-24:50


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaş,
Böylesine güzel bir şiir yazmışsın.. tesadüfen google de gezerken bu şiire denk geldim. gece saat de epey ilerlemişti.. öyle bir aşk tarifiydiki bu, kendimden birşeyler buldum.. bir kaç defa yeniden okudum.. ama ben böyle bir tarif yapacak durumda değilim.. ölesiye bir aşk yaşanır ama böyle güzel anlatılamaz herde.. ağzına ve yüreğine sağlık diyorum.. buradan takip etmeye devam edeceğim.. umarım yazmaya devam edersin.. Birde sormak istiyorum; siz bu şiiri profosyönelmi yapıyorsunuz. yoksa amotörcemi? Ama, her ne olursa olsun güzel insan yüreğine sağlık...

İzmirden
Züleyha