11 Ocak 2011

KIVIRCIK ALİ HAKKA YÜRÜDÜ

KIVIRCIK ALİ HAKKA YÜRÜDÜ

EvcioğluHaber
- Türkülerin dili sustu.. Kıvırcık Ali olarak bilinen Türk Halk müzüğü sanatçısı Ali ÖZÜTEMİZ bu gün sabaha karşı elim bir trafik kazası sonucu hayatını kaybettiği bildirildi..

1968 yılında Tokat’ın Turhal ilçesine bağlı, Erenli Köyünde dünyaya geldi.. Çok çocuklu ve yoksul bir ailenin en küçük çocuğu olarak dünyaya gelen Kıvırcık Ali “Isırgan Otu, Gül Tükendi Ben Tükendim” başta olmak üzere bir çok derleme ve beste yaparak, bir çok Türkü albümü çıkarttı..

Kıvırcık Ali'nin yaşamını yitirmesi, tüm türkü dostlarını, sevenlerini ve dostlarını yasa boğdu.. Zamansız hayata veda etmesi üzerine, Türkülerin yanık sesi, türküler ve dertli çalan sazın boynu bükük kaldı.

Kendi adına yayınlanan (/www.kivircik-ali.com/) sitesinden verilen habere göre;
Yarın saat 13.00´te Avcılar Er Mahmut Dede Cemevinde düzenlenecek törenin ardından toprağa verilecek.

Yakınlarına ve dostlarına baş sağlığı diliyoruz..

***
- Geriye Dönün Seneler -

BAĞBANDIM GÜL DEREMEDİM
DERİP YARE VEREMEDİM
TEZ GEÇTİNİZ GÖREMEDİM
GERİYE DÖNÜN SENELER

DERT SAYFASI SÜTUN SÜTUN
ANILARIM İLE BÜSBÜTÜN
ELİNİZİ ÇABUK TUTUN
GERİYE DÖNÜN SENELER

BAHTIM İLE ÇEKİŞİM VAR
HAKKA BOYUN BÜKÜŞÜM VAR
DAHA YAPACAK İŞİM VAR
GERİYE DÖNÜN SENELER

BİÇEMEDİM ÖMRE PAHA
BÖLDÜM AKŞAMA SABAHA
GAYRET EDİN BİRAZ DAHA
GERİYE DÖNÜN SENELER

HABERİN ALSAM AGAH TAN
KİM GEÇMEDİ BU DERGAHTAN
BİLDİĞİNİZ GÜZERGAHTAN
GERİYE DÖNÜN SENELER


Müzik: KIVIRCIK ALİ ÖZÜTEMİZ


*
*

*
*
EvcioğluHaber-11.01.2011- Salı

Hiç yorum yok: