28 Şubat 2015

Şiir:Gel Dermancı, Sen Sarma Yaramı.

Gel Dermancı, Sen Sarma Yaramı.

Kalsın, açma yaramı, kanatır
Bu yaranın sahibi gelsin.
Ümidim yok, gelir desem yarına. 
Gelirse geceme güneşim olur..
Bu güne kadar gelmedi ya..
İstersen, sar sargını dermancı,
Seninle avunayım bir zaman.

Dertlerim var, yüreğim de dağlarca.
Göz göz olmuş, kalbimdeki yaralar.
Ömürler tükettim, sevdalar uğruna..
Tükendi, gün be gün,umudum. 
Sevgiler büyüttüm, yetmedi.
Sar yaranı dermancı, yarama,
Seninle avunayım bir zaman.

Derindir, eski yaralarım derin.
Sararmış benzim, yetim çocuk gibiyim.
Ağlamaktan, kanlı gözüm de yaşım..
Dokunmadıkça yar, çıkar ataşım.
Yangınlardayım, bitmez sızım, telaşım.
Sen değil dermancı,
Beklediğim, her gecenin sabahı.
Bu yaranın sahibi gelsin.

Git, sen dermancı, sarama yaramı.
Selam saldım, köşe bucak ararım.
Her kapı açılışında,yürekte sızım 
Türkü çalar, sözünde gözüm.
Eser ılık rüzgar dilinde ararım.
Belki akşamına gelirse, yar..
Aşıklar, sarmaş dolaş el ele..
Kimsesizim, yalnızlık korkutur beni.
Almış yükünü, gider kervanım 
Çocuklar gibiyim,
Sevgiye muhtaç..
Kalacaksa sevdam, ellere kalsın,
Öldürecekse, yardan olsun sebebim.
Gel dermancı, sen sarma yaramı.


Haydar ATA
28.02.2015

Hiç yorum yok: