2 Mayıs 2010

"EDP" DE FLAMALARIYLA 1 MAYIS ALANLARINDAYDI

"EDP" FLAMALARIYLA 1 MAYIS ALANLARINDAYDI
EŞİTLİK VE DEMOKRASİ PARTİSİ

01.04.2010-Cumartesi
Ankara'da yapılan, 1 Mayıs Mitingine flamalarıyla büyük bir katılım gerçekleştiren "Eşitlik ve Demokrasi Partisi" aynı zamanda, ilk defa kendini kitlelere duyurmuş oldu.
1 Mayıs 1977'de yaşanan kanlı katliamdan beri ilk defa Kadıköy'de yapılmasına izin verilen 1 Mayıs Mitingine Türkiye'nin bütün illerinden katılım gerçekleştirmek ve Kadıköy'de 1 Mayısı kutlamak isteyenlerin içeriside "EDP"te yer almaktadır.. Ancak; -Ankara'da da kitlesel anlamda iyi bir katılım gerçekleştiren "Eşitlik ve Demokrasi Partisi" Demokrasi, eşitlik, özgürlük ve emek mücadelesi için bu günden başlayarak alanlarda yerini almış oldu.. Artık; hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağının bir göstergesi de olan "EDP", alışılmışagelmiş olunanın dışında,
Siyasete Farklı bakılabileceğinin bir örneğini göstermektedir.. Bizde, Türkiye siyasetinin farklı bir yüzü olan "Eşitlik ve Demokrasi Partisi" ne bu vesile ile yürüdüğü yolda başarılar diliyoruz..

Haber ve Fotoğraf : Evcioğlu


-
"EDP" 1 MAYIS ALANLARINDAYDI- Fotoğraflar-1
-"EDP" 1 MAYIS ALANLARINDAYDI- Fotoğraflar-2
-"EDP" 1 MAYIS ALANLARINDAYDI-Fotoğraflar-3

-1 MAYIS KUTLAMALARI İÇİN “EDP” TAKSİM'DE İDİ-Fotoğraflar












4 yorum:

Selahattin dedi ki...

Merhaba site yöneticisi arkadaş, 1 Mayıs Mitingine flamalarıyla katılan bu parti "Eşitlik ve Demokrasi Partisi" neyin nesidir. Yaptığınız haberle kitlelere duyurmuş olduğunuzu söylüyorsunuz.. Bu parti ne zaman kuruldu? Adından,"Eşitlik ve Demokrasi" olduğuna göre, Sol dan yana bir parti olduğu anlaşılıyor. Adı her ne olursa olsun.. Solu durmadan bölüyorsunuz.. Bölünerekmi çoğalacağız..? Ben böyle düşünüyorum.! Eğer; yanlış düşünüyorsam düzeltin.. Beni ikna edebilecek bir şeyiniz varmı? bilemem..

Ankara

Sulay dedi ki...

Merhaba Selehattin Bey!
Eşitlik ve Demokrasi Partisi:demokrasinin evrevsel ilkelerini içselleştirmiş,insan haklarını dünyanınher yerinde hiçbir ayrıcalık tanımadan savunan, üzerinde yaşadığı topraklardaki farklı etnik köken,inanç,cinsiyet,cinsel yönelim ve düşünceleri zenginlik olarak gören;farklı olanların eşitliğini ve karşılıklı saygı içinde bir arada yaşamayı savunan;dünyanın bağımsız ve eşit bir ülkesi olarak Türkiye'nin ekonomik,sosyal ve kültürel kalkınma ve gelişmesini sağlamayı, laik ve demokratik Türkiye'yi hedefleyen;özgürlükçü,eşitlikci,dayanışmacı ve katılımcı bir yurttaşlık bilinci ve sorumluluğu ile hareket eden;siyasetin odağına insanı koyan,herkesin iş ve aş sahibi olması ve kaliteli bir yaşam sürmesi için gerekli önlemleri almayı,siyasetin temel görevlerinden sayan,yaşadığı yere ve çevreye duyarlı,ulusal ve uluslararası dayanışmayı önemseyen;uygarlığı geliştirmeyi hedefleyen insanların oluşturgüçlü ve kitlesel bir duğu siyasal bir kuruluştur.
Partinin merkezi Ankara,kısaltılmış adı EDP'dir.Kuruluş tarihi 14 Mart 2010.
Türkiye'de siyasal yelpazenin solu boş!Yelpazenin solunda,barışçı,özgürlükçü,eşitlikçi,kalkınmacı ve demokrat,güçlü ve kitlesel bir parti yok.Bunun için yola çıktık.Bu yolsol değerleri merkeze alan bir yoldur.Umarım sorunuza cevap olmuştur.
Sayın site yazarımızada emeğinden dolayı çk teşekkür ederim.

Selahattin dedi ki...

Merhaba Sulay: Gerçekten benim yazdığım yoruma cevaben yazdığınız açıklamaya ve gösterdiğiniz ilgiye çok teşekür ediyorum.. İnanın gedçekten duymamıştım.. Hatta bir ara M.sarıgülle karıştırdım.. Onunkinde Türkiye olduğundan olmayacını düşündüm. Burada böyle bir haberi görünce, haberi yapan tarafından ilk defa siyazet sahnesine pankarlarıyla çıktı deyince inanın merak ettim.. Söylem itibarıyla Sol bir parti olduğu adından belli olan bu parti benim tanımadığıma göre yeterince madyada yar almadı.. Gedçi sol durmadan bölünüyor ama; sizin tarif ettiğiniz gibi gerçekten farklı bir pencereden bakıyor ve toplumsal sorunlara çözüm üretecek ise; bunun yeterince topluma anlatılması ve devamlı gündemde tutuluyor olması lazımdır.. Sanıyorum bu partinin medya ayağı zayıftır.. Bu sitede 100 lerce fotoğraf ve haberiyle yer alınca bende merek ettim.. böylesine önemli bir parti varda bizlerin neden haseri yok diye.. Ama; yinede parçalanarak bölüneceksek, diğerlerinden farklı bir parti değilsek. yeni bir partiye neden gerek vardı.? Yok eğer sizin dediğiniz gibi, hakikaten farklı bir parti ise; Türkiyenin mevcut alışılmış sol ve sağın dışında bir partiye ihtiyacı vardır. Ayrıca; yeterli olmasada aydınlattığınız için teşekür ediyorum..

Selahattin
Ankara

Adsız dedi ki...

Selam, "Eşitlik ve Demokrasi Partisi" adlı partinin rengi çok hoş olmuş...Bu partinin kurulmaya çalışıldığını duymuştu. Ancak; flama ve ablemin yeni gördüm. 1 mayıs kutlamalarına renk katmış.. Ama, istanbul'dakilerle Ankara'dakilerin rengi birbirinden farklıydı.. Birbirinden farklı değildir sanıyorum. Bu parti, yeteri kadar tanıtılmadığından toplum tarafından tanınmıyor ama, umarım adına yaraşır bir eşitlik ve demokrasiyi türkiyede hayata geçirir.. Topluma anlatılmanın yollarını bulmalısınız.. Tıkanmış Türkiye siyasetinin önünü aöar umarım..
Başarılar diliyorum herkese.. Kolay gelsin..

Akdağ-Yozgat