9 Haziran 2010

Ne beklersin Yarını



Ne beklersin Yarını

Zaman kötü, ne getirir bilinmez.!
Gelecek bir gün..
Güzel günler, göreceğiz çocuklar
Diyor, şair ama,
Olabilir mi? belki olacak .!.

Yine de biraz umutsuzca,
Olmazsa eğer;
Yinede, beklemek pek kolay olmayacak...
Belki yarın; belki,yarından erkendir
Gün doğarken gelecek,
Güzel günler olsada ufukta;
Yinede, bekleyebilirmiyim.
O şüpheli işte..
İşte,en çokta o bir gün..
Ufuk çizgisi, çok uzak bana..!
Güzel günlerin gelmeyeceğinden
Beni çok bekleteceğinden korkuyorum..
Çabuk olacaksa, iyi olur.
Beklemeye, belki kalmayacak zaman..
Hani, benim için hava hoş..
Yaşamaktan değil ama;
Gelmeyecek güzel günlerin,
Yokluğundan korkuyorum..

Elbet; umutsuzda olmayacaksın.
Umutsuzluk, ekmeyeceksin bahçene,
Yüreğini sıcak tut gülüm..
Ferah ol,sen yaşamana bak..
Desende, kendi kendine..!
O kadar kolay olmayacak, seni beklemek..
Güzel günler aşkına, bekle..!
Sonsuzluk, sonu bilinmeyendir..
Bilinmeyen bir yol ise; hayat,
Kuzey rüzgarlarıyla, esipte geçer,
Ilık bir akşam üstü, düşer dağın gölgesi..
Toz bulutları sarar, gün biter, kararır gece..
Getirdikleriyle, yola devam etmekse yaşam
Bu hayatta, nedir benim olan katkı.?
Ezberlenmişi tekrar etmekse..
Nedir bizi yoran gün.?
Yoksa; ölesiye bir hayat mücadelesi!
Bize ait , ne varsa güzel olan..
Güzel olduğuna bizi inandıran,
Tekrar değilse ,yaşananlar..
Düşünme, yürü üstüne, üstüne.!
Özgürlüğüne kast eden, her kimse!
Hayat senin hayatın..
Dilediğin gibi yaşa .
Beklemekse büyük bir zaman kaybı.!
Eğer gelecekse, beklenen gün,
Kendi de gelir, ansızın..
Getirirler , bir gün güzel günleri ..
Onca çirkinlikler yaşansada..
Bir sabah, Güzellik yaşanacak, dünyada..
Sen, olmasanda, düne inat,

Haydar ATA
09.06.2010

Hiç yorum yok: