12 Ocak 2010

HORMONLU GIDALAR HER YERDE

Bizlere ne yedirdiklerini bir kez daha görmemiz için yararlı olacağı düşüncesi ile sizlerle bu bilgileri paylaşmak istedim..






İnsanlık bir kobay olarak kullanılıyor ve devletler/yönetenler seyrediyor.. ..


HORMONLU ve GDO'LU GIDALAR



HORMONLU VE GDO'LU GIDALAR HER YERDE

Marketten aldığım ve saksıda tohumdan yetiştirdiğim domatesler hormonlu çıktı.

Ankara Bahçelievler de bir Marketden aldığım domatesin tohumunu alarak iş yerimdeki çiçek saksısında büyüttüm. Domates fidesinden 10 adet domates büyüdü..

Bu domatesler kızarıncaya dek dalında kaldıktan sonra dalıyla birlikte alarak bir kutu içinde pencere önünde kuruması için bıraktım. Bir ay sonra domatesleri keserek tohumlarını alıp; kurutmaya bırakacaktım… Ancak; ne göreyim, bıçakla kestiğim her domatesin içinde yeşil yapraklı dalların büyüdüğünü görünce şaşırdım doğrusu.. İşyerimdeki arkadaşları yanıma çağırarak onlarında görmelerini istedim..

Arkadaşlarımda şaşkınlıklarını gizleyemediler.

Ayrıca; Bu domatesler tohumunu bir yıl önce marketten alıp; kendi saksımızda her hangi bir katkı maddesi vermeden sadece su ile büyütülmüştür. Acaba; marketten alınan domatesler bizlere ne tür zararlar veriyor ve bu hormonlu ve GDO lu gıdaların insan sağlığına verdiği telafisi imkansız zararlar nedir? Hastalıklar o kadar çoğaldıki; pek çoğunun teshişi bile konulmuş değil..
İşte; ilaç tekelleri hem hastalığı ihraç ediyor ve aynı zamanda ilacını ihraç ediyor.. Tedavi etmesi gerekmez, uzun vadede ölmesin durmadan ilaç kullanan müşteri olsun onlar için.. İşte; herşey bu nedenledir..
İnsanlık bir kobay olarak kullanılıyor ve devletler/yönetenler seyrediyor.. ..

Fotoğraflar ise tohumlarını almak için kestiğim domateslerden çektiğim fotoğraflarıdır.

Bizlere ne yedirdiklerini bir kez daha görmemiz için yararlı olacağı düşüncesi ile sizlerle bu bilgileri paylaşmak istedim..


Haber: Haydar ATA

12.01.2010

Hiç yorum yok: