25 Eylül 2010

FANİ DÜNYA GEÇİNİP GİDİYORUZ İŞTE..


FANİ DÜNYA GEÇİNİP GİDİYORUZ İŞTE.!

Evcioğluhaber- Aşağıdaki mizahi anlatımı yorumsuz olarak Sizlerle paylaşmak istiyorum.. Bu mizah o kadar güzel hazırlanmışki; içinde geçen kişiler günümüz toplum yapısında ve güncel yaşamımızda o kadar çok karşılaşacağımız tiplerdir, bunlar..
Lütfen çevrenize bir bakın..!
Ne kadar çok..!
Ne kadar da bencil..!
Eğer; bu yaşanası dünya da, sizlere yaşam alanı kalmamışsa ve bir minderlik oturacak yer kalmamışsa? işte bunlar sayesindedir...

25.09.2010-Cumartesi


Yoksul köylünün birisi, dere kenarında yürürken bir bakmış ki, köyün imamı.. Gözlerine inanamamış..
Ne görsün; imam suyun içinde.. Elinde zil, ağzında sakız suyun üstünde tepinip duruyor..


Köylü-"Selamınaleyküm imam efendi ne yapıyorsun burada böyle?"
demiş
İmam - "Ya, sorma, fani dünya işte, geçinip gidiyoruz"
demiş
Köylü- "Hayırdır ne bu hal ne zıplayıp duruyorsun" demiş
İmam- " Ayağımın altında komşunun halısı var.. Üç beş kuruş alayım diye onu tepeliyorum.. Fani dünya işte, geçinip gidiyoruz"
demiş
Köylü- " Ee peki, elinde zil var, onu ne sallayıp duruyorsun"
demiş
İmam- " Ya sorma; onuda sallıyorum ki; şu yakında komşunun tarlası var.. Kargalar gelip konmasın diye.. Üç beş kuruş alıp, fani dünya işte geçinip gidiyoruz .."
demiş..
Köylü- " Eee peki, ağzında da sakız var ne çiğneyip duruyorsun"
demiş
İmam- "Ya sorma.. Geçenlerde köylünün cenazesi vardı.. Onun içinde hatim indiriyor üç beş kuruş alıyorum.. Fani dünya işte geçinip gidiyoruz"
demiş
Köylü- "Lan, iyi ki fani dünya.. Ya fani olmasa ne yapardın acaba...? Biz acımızdan ölüyoruz lan "
demiş

EvcioğluHaber

Hiç yorum yok: